בנק ירושלים חנך את סניף רוממה בטקס מרשים של קביעת מזוזה והדלקת נרות חנוכה

אתר קול חי | צילום: עזרא לנדאו 1 Comment on בנק ירושלים חנך את סניף רוממה בטקס מרשים של קביעת מזוזה והדלקת נרות חנוכה
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בנק ירושלים חנך את סניף רוממה בטקס מרשים של קביעת מזוזה והדלקת נרות חנוכה. את טקס חנוכת סניף בנק ירושלים ברוממה פתח הרב כבוד הראשון לציון- רבה הראשי של ירושלים, הרב שלמה משה עמאר שליט"א, שברך את הבנק להמשיך ולתת עוד ועוד משכנתאות ללקוחות ושיצליח בעשייתו.

לאחר מכן הדליק הרב שמואל רבינוביץ', רב הכותל והמקומות הקדושים נר שני של חנוכה. הרב הוסיף ואמר שטוב עשה בנק ירושלים שבחר בשמה של ירושלים לשמו, כי אם רוצים בנק יציב ואיתן שימשיך הלאה, חשוב להשתמש בשם היסטורי, ירושלים היא הלב שלנו וזהו סימן לבית לתפארת. הוא איחל לבנק שימשיך לבנות עוד בתים, שהציבור ייעזר בבנק לבנות בתים בירושלים ועל ידי כך תחוזק העיר.

מר זלמן שובל, לשעבר שגריר ישראל בארה"ב ומבעלי הבנק נשא דברים והבטיח כי הבנק ימשיך לשרת את הקהל החרדי בירושלים ובכלל, הבנק אינו נרתע וימשיך לפתח גם את סביבת ירושלים, כי בלי ירושלים חזקה אין עם ישראל חזק.

מנכ"ל הבנק, גיל טופז קרא להמשך של עבודה משותפת מלווה בכבוד הדדי, וכך כל ישראל יהיו ערבים זה לזה ויחיו יחד בהדדיות ובכבוד אחד לשני.

מאיר תורג'מן מ"מ ראש עיריית ירושלים וחבר הנהלת העיר קרא לציבור לבוא ולפתוח חשבון בבנק ירושלים ואיחל לבנק לפתוח עוד ועוד סניפים ושימשיך ולשרת אנשים בהצלחה.

משה לאון חבר מועצת עיריית ירושלים איחל הצלחה וברך שימשיך הבנק לעשות עסקים טובים ולשרת נאמנה את תושבי העיר.

עוד נכחו באירוע: הרב צבי ברוורמן, אב"ד ביתר עילית, הרב ח"כ מאיר פרוש ובנו הרב ישראל פרוש, ראש עיריית אלעד, הרב יוסף דייטש מ"מ עיריית ירושלים וחבר הנהלת העיר, דב קלמנוביץ, חבר מועצת העיר, יו"ר הבנק מר זאב נהרי, ישראל בוקר , מנהל החטיבה הקמעונאית של הבנק, אישי ציבור, אנשי עסקים ועוד.

סיכם מנהל סניף רוממה, ניסים ניצ'קו: " סניף גאולה המיתולוגי, נחנך ונפתח בנר שני של חנוכה, בדיוק לפני 20 שנה, סניף גדול ומכובד שנתן מענה הולם לאלפי זוגות צעירים בהגשמת חלומותיהם לבניית בית. הסניף פיתח התמחות מיוחדת ונתן מענה למגזר החרדי, לקח חלק בליווי פרויקטים ונתן משכנתאות למשפחות רבות.

_MG_7531

_MG_7607

זלמן שובל

3A9A4205

הרב עמאר עם גיל טופז מנכל

3A9A4156



1 תגובות

מיין תגובות